Reklamace
Reklamace
Při nákupu oblečení online je běžné, že zakoupené zboží nemusí každému sednout, i když je ve správné velikosti, a to my respektujeme. V případě že vámi zakoupené zboží není zcela podle vašich představ, nebo nesedí tak jak by mělo, vůbec to není problém.
Reklamace je samozřejmá a není třeba se s nikým dohadovat.
Jak na to?
V každém balíčku je umístěna reklamační karta. Při reklamaci tuto kartu PEČLIVĚ vyplňte, vložte do balíčku k reklamovanému zboží a zašlete na jednu z níže uvedených adres.
 Opravdu stačí pečlivě vyplnit kartu a zaslat nám ji spolu se zbožím – my už se o vše ostatní postaráme.
 
Odeslání na poštu:
 Fashion Victim 
 Ke Mlýnu 288 
 Dvorec 33503 
 
 Odeslání Zásilkovnou:
Fashion Victim 
 Ke Mlýnu 288 
 Dvorec 33503
